Sjuk men glad

Ja det var väl några godingar från helgen.

Idag var jag hemma från skolan. För jag var sjuk, det är aldrig kul att vara sjuk. Men för mig gör det inget, för jag har min familj, och de är underhållande, så jag överlever med ett leende på läpparna.
Jag tänkte att jag skulle till skolan imorgon istället, men mamma sa att det är bättre att jag är hemma och blir helt frisk och sen går tillbaka.
And I agree! Så imorgon ska jag städa och plugga, försöka gå på en liten promenad också, har inte varit ute alls idag...nu ska jag i alla fall krypa ned i sängen och läsa en god bok, innan jag somnar.
God natt mina trogna läsare!

Kommentarer
Postat av: ida

ååååååååååh underbar helg, den kan jag leva på ett tag iaf, för jag håller ju på att dö ;)<3



hosthost, slem

2011-03-08 @ 09:21:45
Postat av: Anonym

yea :) det var otroligt kul!

Ja hoppas du kryar på dig! :)<3

2011-03-08 @ 16:27:35
Postat av: annamaria

från migg!

2011-03-08 @ 16:28:18
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0