Rik på reklam

Hej där! Hela helgen har jag spenderat i Sälen med mina kära Anna-Maria och Ida!
Vi har gjort en HEL DEL uppdrag för att få gratis grejer, allt från teliamössor till cocacola-plattor, haha!
Vi var så galna så att de filmade oss och snart kommer vi upp på en hemsida, men den länkar jag när den kommer ut.
Nu har jag i alla fall tagit mig hem, och är helt sjukt trött efter all skidåkning och lek i snön.
Anna-Maria har varenda liten bild från helgen så så fort jag har fått tag i minneskortet så bjuder jag på bilderna.
Nu är jag så trött så jag nästan stupar, har tappat rösten, måste duscha, sen får jag äntligen sova, och det tänker jag göra länge. Ingen skola för mig imorgon, är sjukis...

Kommentarer
Postat av: pussie

jonnis, krya på dig, D: JAG MED

2011-03-07 @ 17:19:26

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0