Gör akkurat som jag behagar

Med stone-facet på
Åh, vilken HÄRLIG dag!
Anna-Maria ringer, och vi har en skattjakt, med massa typiska kiv-grejer som vi ska leta efter.
Vi hittar en döende fågel, som bajsar på oss, gött.
Målar staket - hallelujah, it's done!
BASTU-TAJM med tha gang, otrooooligt mysigt. LOVELY
Den här dagen är en dag som jag kommer le och skratta åt när jag läser sommardagboken om ett år, när jag läser detaljerna, alla väääldigt konstiga ord vi har använt under dagen, och bara känna ren lycka.

I faderns, sonens, och den heliga andens namn. Nädå

Kommentarer
Postat av: elin

Tack Jonna!

Du som är my friend <3

2011-07-05 @ 00:25:03
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: ide

hahah, jag tog sov bilden på mig själv själv. hahaha

2011-07-05 @ 17:01:31
URL: http://idaandersens.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0