Lycklig!

My lovely Vika-Polish!
Åh! Jag är så lycklig, en aning trött men lycklig!
Vid elva-tiden gick jag och Anna-Maria och Ida ut. Vi bestämde oss för att köpa korvar på den lilla cafeterian vi har här i Vika. Det gjorde vi, sedan gick vi ut på sjön, ut på närmsta ö, gjorde upp eld och grillade i det vackra vädret! Otroligt mysigt var det och så himla härligt.
Fick därefter spriiinga till kyrkan, över hela sjön, för att träna på Alla-Hjärtans-Dags-Konserten som äger rum just i kyrkan imorgon. Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik som gör mig skit-pepp!
Mina vänner kommer strax hit, vi ska laga middag tillsammans och sen göra något annat trevligt.
Måste tillägga:
Alla mina kära vänner i Vika. Jag älskar er! Det finns inga bättre än er! ♥

Kommentarer
Postat av: ida

finns inget bättre, älskar er :D<3<3

2011-02-13 @ 20:58:04

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0