Helgen...

...är snart här! Även om det är lov, så är det faktiskt lite partyparty med helg ändå. Imorgon ska jag bada i sjön och vara with my friends, och på lördag ska jag ha middag med massa Vika-Polish, och vi går därefter ner till Majbrasan.
Askalas! Till på söndag ska jag ha köpt mej en ansiktsmask och så ska jag skämma bort mej själv, hehe.
Förövrigt så är jag assnygg på bilden, men det är så jag känner mej just nu! Lite bubblig, och det kan bero på den där jävla hardrockern i byn som jagar mej...

Kommentarer
Postat av: Idaandersen

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HARDROCKERN

2011-04-29 @ 23:24:49
Postat av: Alva

haaahahahahahaha het bild!

2011-04-30 @ 13:50:51
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0