Varva ner någon gång

Åh allt är stress stress. I skolan får vi läxor hela jäkla tiden och jag håller ingen koll på vad och när. Prov varje vecka typ och så himla mycket plugg. När man kommer hem är man med någon kompis och sen sover man. När man väl "varvar ner" någon gång så gör man det vid datorn eller tv'n. Vilket egentligen inte är att varva ned. Jag vill bara vara hemma och chilla någon gång, men det tänker visst inte skolan på nej...
DÄRFÖR bloggar jag skitdåligt!
Jag vet en som ska bada fötterna i ett fotbad nu och läsa till so-prov i övermorgon, nästan avkoppling i alla fall?

Kommentarer
Postat av: Idaandersen

mm, ellerhur. Det närm,sta man hinner med. ..

2010-10-13 @ 22:13:50

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0