Sommarfavoriter !

Goddagens, härligt med måndag, inte sant?
Nja, hade hellre haft en helg till, men nu är en dag avklarad, och vi närmar oss sommarlovet!
Att bero på sommar, så har jag i alla fall hittat mina tre sommarfavoriter...


En stor,härlig kopp för frukosten på altanen, eller liknande!
Indiska: 69:-


Min älskade pricka bikini, love it!
H&M: 30:- (från förra året, finns inte en enda kvar)


Och till sist, en bra bok! Jag är inte ett sådant stort fan av att sola, eftersom det är så trist, men med en bra bok så glömmer man både tid och rum, och vips så har man blivit brun!
Jag har med denna metod, genom att använda alla dessa tre favoriter, redan fått "bikini-märken"!

Vädret är just nu lite soligt, med inkommande moln, så jag ska nog passa på att gå ut med någon nu!
Vi hörs :-)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: Ehm, jaså det ska du... :P

2010-05-24 @ 19:37:31
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0