My stomach hurts one day, by Fishermans Friends.

Hej allesammans
Imorse vaknade jag med världens magknip!
Så jag stannade hemma idag, känner mig lite bättre, men det värker fortfarande lite.
Kom att tänka på mitt band. Jag har nämligen skrivit en låt till bandet, som heter My stomach hurts one day!
Passar perfekt till dagen.
Här har ni den!


"My stomach hurts one day.
I don't know what to do.
My doctor sais it's cancer.
But I don't think it's true."

"My stomach hurts one day.
And I feel kind of bad.
My stomach hurts one day,
but I don't feel that sad."

"My stomach hurts one day.
I don't know what to do.
My doctor sais it's cancer.
But I don't think it's true."

"My stomach hu--rts."

"My stomach hurts one day.
And I go to my bed.
No, I go to the toilet.
My stomach doesn't hurt - anymo-re.
"

Observera att vi bara tränar för att höra hur det låter, det är liksom inget seriöst sådär, råkade bara hitta den på datorn :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

nop det tänker inte jag heller!!! uscha mig jävla skit asså! va tycker du om bloggarna på mest aktiva listan?

2010-05-28 @ 16:18:51
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: sofia

fasen va härlig bild du har i din header, :D blev riktigt sugen

2010-05-28 @ 18:31:46
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Lovisa :)

Sv: :D



VI fick se en film i skolan också ! ;)

2010-05-29 @ 11:56:51
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0