Tråkig fredagskväll.........

Hej alla läsare :-)

Jag lyfter på hatten i förlåtelse för dåligt bloggande, men det har varit knöligt med datatider och sådär, så jag har inte hunnit..
Men här, hör ni, jag ska köpa mig en dator !
Så då blir det bloggande varje dag ! Det lovar jag :-)
Men jag ska köpa den om ca 3-4 veckor, så ni får hålla ut med lite bad blogging så länge .
Som ni förstår längtar jag och det kliar i fingrarna efter att sätta sprätt på pengarna och köpa den där jäkla datorn, men icke sa nicke, för jag har inga pengar för än efter påsk.
För då tar mitt godisförbud slut ! :-D


Jaja, nog om detta.
Som ni ser på rubriken har jag en väldigt händelserik kväll. Nooot...
Var tog allt mitt goda fredagshumör vägen ???
Jag har i alla fall planerat att se på Avatar i mitt rum, den är redan på nedladdning, så den är klar om sisådär en timme nu :-)
Måste säga att filmen är otroligt bra, man kan se den flera gånger om !
Rekomenderas ! ♥


Nu ska jag avsluta detta inlägg och påbörja ett nytt, så ni inte får alltför mycket att läsa om i ett litet.
Ska även försöka ta lite foton till en ny header någon gång, men vi tar det då, måste ha fina bilder först !

Jaja, vi hörs ju senare ikväll, så ramla inte ihop för att ni tror att det här var allt jag hade att säga !

/ Jonna Riitta Lovisa Hevosmaa ¾

Kommentarer
Postat av: IDAANDERSEN

Fan att båda skulle bli så sjuka, känndes iallafall bra att jag inte var ensam om det. Även om det hade varit bättre (hah, typ) ,aja, När åker du på lovet, för jag vill hinna se dig innan du drar !!

2010-03-28 @ 13:06:49
URL: http://idaandersen.webblogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0