Huvudet dunkar !

Hejsan alla bloggläsare !

Idag stannar jag hemma från skolan, vaknade med en ohygglig huvudvärk, så beslöt mig för att stanna hemma idag.
Vilket gjorde susens ! Jag tog en värktablett och gick och lade mig på soffan och sov en timme till, vaknade med lite ömt huvud, men annars mådde jag prima.
Mycket bättre kurering än att gå i skolan bland alla skrikande elever, eller vad säger ni ?


Nu till något helt annat.
I lördags gjorde vi lite "för-påsk" så man fick lite påskkänslor !
( okej, i själva verket gjorde vi det för att min kära mamma är GALEN i tårta !! )




Tårtan var supergod !
Åååh, vad jag längtar till påsken ! :-D

Jaja, nu ska annat hända, så jag lämnar er för nu, men vi hörs ju såklart snart igen .


/ Jonna ♥

Kommentarer
Postat av: Syrran i Norge

WOW...tårtsn hørdes god ut nær vi snackade i tlf, men den SER ju kaaaanooooon smarrig ut!!!

2010-03-25 @ 13:23:47

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0