...fast den här gången är det något bättre...

Hejhej !

Jag är hemma igen idag, fast den här gången är det något bättre...
Jag är frisk och kry, men eftersom jag har haft magsjuka så ska man vara hemma två dagar efter man har blivit frisk, för att inte smitta, så idag var det riktigt skönt !
Saknar dock mina kompisar, men jag träffar ju dem imorgon.

Dagen har varit sådär, är ändå lite stolt över mig själv, eftersom jag var så snäll och städade, inte bara mitt rum, utan också kök-vardagsrum-hall, åt mamma !
Thihi, jag är för söt :-)

Jag fotade även lite, så de bilderna kommer i nästa inlägg...

Ja, nu ska jag lägga upp dem, så ni får lite trevligare att läsa om :-)


/ Jonna ♥

Kommentarer
Postat av: IDAANDERSEN

Ja, du är jätte söt, på alla sätt ! ;) <3

2010-03-31 @ 21:59:00
URL: http://idaandersen.webblogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0