Besviken och trött på fula klänningar !

God afton .

Jag är upprörd.
Upprörd över att Mattias och Cecilia vann Let's Dance !
Jag hoppades verkligen på Claudia och Tobias, och i de sista sekunderna satt jag nästan och bad till Gud att de skulle vinna.
Men som vanligt.
Den sämsta vinner !

Vilka hejade du på ?

By the way, måste påpeka en sak...
Hon som är programledare tillsammans med David Hellenius, har ni tänkt på vad i sjuttsingen de sätter på henne för klännigar ?
Det är helt sanslöst, ikväll till exempel, en typ beige/guldig som sitter så konstigt så att hon okstavligt talat ser ut som en korv i den !
Har god lust att lägga ut några bildexempel, men alla datorer här hemma är uppkopplade så internet segar .
Nej, nu ska jag tänka gladare tankar, vi hörs !

Kommentarer
Postat av: IDAANDERSEN

Claudia skulle vunnit ;o



hihi :-)

2010-03-28 @ 14:05:47
URL: http://idaandersen.webblogg.se/
Postat av: Sofi

mm claudia skulle ha vunnit... men SYMBOLISKT så van ju honn :-)

Hahaha ! Jaaa korv var rätta ordet för och beskriva hennes klänningar ! !

2010-03-28 @ 21:52:46
URL: http://sofiilindh.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0