Sex&TheCity 2

Tjenare.
Märker att jag bara skriver tråkigare och tråkigare inlägg med tråkigare och tråkigare bilder.
Här får ni förklaringen:
Alla mina kompisar är bortresta, så har inte direkt så kul hemma, därmed blir det tråkiga inlägg utan några roliga bilder.

I alla fall så är jag ett stort Sex&TheCity-fan, älskar! Så nu håller jag på att ladda ner den senaste filmen, vilken jag ska kolla på ikväll tillsammans med en stor skål jordnötsringar. Så kul fredagskväll har jag.
Ja, jag är mycket negativ nu...

Kommentarer
Postat av: raia

aa haha lika som två bär isåfall :) Bor du alltså i Finland?

2010-07-30 @ 19:06:50
URL: http://arra.blogg.se/
Postat av: raia

aa kul (= Jag bor här heltid, men skulle flytta till Sverige när som helst om jag fick chansen :D nojo, no e allt bra här också!

2010-07-30 @ 20:13:16
URL: http://arra.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0