Go on and miss me, honey

Hallå, här sitter en utmattad Jonna och skriver.
Har målat i 4 timmar idag igen, imorgon blir sista dagen. THANK GOD att jag bara är 14 år så jag inte behöver jobba.
Jag har sagt till mina vänner att jag ska med dem ut och springa...
Så jag borde se ut såhär...


Men jag ser mer ut såhär just nu...


Btw, jumpsuiten hittar ni på H&M, 149:- (barnstorlek dock, jag är inte så stor, hehe)

Aja, nu ska jag cykla iväg i lugn takt till my friends och förklara att jag är för trött for some running.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: haha ;)

hur mår du annars?

2010-07-12 @ 19:21:18
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: maja

sv: jaja jag ska xd

men det blir inte rosa o hela skiten, det blir en jätte fin tunika/klänning som är lite grå som är lite i siden eller någit liknande, sen ska jag ha lite lockar men dom kommer väl förstöras när vi badar om det blir tillfälle för det,

jag hade inget rosa precis i gaderoben :p

2010-07-13 @ 10:21:31
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0