som vanligt !

God morgon allihopa !

Nu har jag precis vaknat och har till och med hunnit käka frukost som bestod av en
gigantisk macka och ett glas mjölk ^^

idag blir det, som vanligt, att städa mitt rum !
jag måste hela tiden städa, men den här gången är det faktiskt inte stökigt utan bara dammigt !
jag har varit så duktig så jag har hållit mig ifrån kläder på golvet ( kan bero på att jag aldrig är hemma ) :)

nej, bäst att sätta igång om jag ska bli klar någon gång !



jag hör av mig vad som händer senare .

Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Nancy

-hahah!

Okej, har också gjort det... såklart!

2010-01-24 @ 11:12:47
URL: http://radjabi.blogg.se/
Postat av: a

haha vilken kulig bild!

kuL MEd kupolen idag! Hur kommer ni dit? :)<3

2010-01-24 @ 11:36:41
URL: http://annamariaerikssson.blogg.seh

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0