plocka pärlor ..

god eftermiddag kära läsare !

nu har jag kommit hem från en dag med mycket pill och fix !
Idas lillebror Isac hade nämligen sovit i en säng bredvid där vi hade alla våra pärlor
och råkat ( mitt i natten ) vällt ut ALLA VÅRA PÄRLOR ! :o
alla förutom den lilla burken med de fula pärlorna !
Så det var inget mer än att sopa upp allt och sortera !
och det var inte så kul, kan jag ju säga .. :s


annars har jag ju varit med anna-maria ida och johanna och vi gjorde massa saker, vi hade tänkt
att sova över, men anna-maria och johanna hade planerat
sen "jättelänge tillbaka" att dom skulle spela poker med tobbe och alla dom så det blev inget till slut.
men jag och Ida ska kanske till Kupolen imorgon så vi kommer iallafall ha kul ! :)

nej, nu ska jag göra annat och inte slösa en lördagkväll på datorn !


Jonna Loves You ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0