Nyårsafton !

Hejjsan !
nu har jag haft en otroligt rolig nyårsafton !
jag har sovit hos Ida, med Sofi också ! :)
vi åt mat, skrattade, pärlade, sprang runt och ja...MASSA MER !
det var i alla fall sjukt kul !
jag har fått en massa kommentarer, men min dator är så seg så att jag kan inte svara på kommentarerna ... hmm...
jag har en del bilder, men nu är jag så trött så jag orkar inte resa mig, gå till mitt rum och hämta kameran + usb-sladden och lägga in och lägga upp här .. hehe !
jaja, ni får dom troligtvis imorgon ! hold on ;)
japp, nu ska jag åter igen försöka svara på kommentarer, men ha ett GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA !

Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: ida

okej, ja, men jag skrier till dig på msn jonna, och sen så kanske jag vill ha ett, hur mycket kostar det? :)

för dom va fina, det lilla jag såg :*

2010-01-01 @ 17:06:36
URL: http://iiddaaar.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0