mmaja !

god fredagkväll !
nu har jag precis hoppat ur badkaret och smörjt in mig med alla mina hudkrämer !
mmm... häärligt !
innan badkaret så var jag ute några timmar med Maja och Oscar !
vi hade väl inte så jättekul, förutom att dom garvade åt mig när jag hoppade i snön över allt, och att vi garvade åt Maja när hon hela tiden ramlade ! hahahahaha !
jag och Maja ska sova över imorgon !
vet inte riktigt vad vi ska göra, men något roligt blir det ska ni se !
jaja, nu ska jag gå och hämta mig en välförtjänt läsk !
aaah...hallonsoda ...
( jag är en livsnjutare )

Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

sv; amanda martins, kusin ! :D



____________



hhahahahahah, aa, mitt handikapp börjar bli bättre nu men kkan fortfarande typ inte gå -.-' <3

helt cp. ! <3



2010-01-02 @ 13:25:11
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0