min naglar !

Hej bloggen !
nu har jag vaknat och ätit frukost, vilket bestod av en macka och "pappapressad" juice!
Gott må jag säga !
igår innan jag gick och la mig ville jag testa något nytt med mina naglar, och så här fint/fult blev det !

smilisar ! Dom blev rätt bra på vänstra handen, men på högra...
haha, ja ni ser ju själva.. jag är inte vänsterhändt ! xd
Och så bjuder jag på en grymt snygg bild
när jag sitter och målar lillasyrrans naglar !
hur tycker ni dom blev ? :)

Idag har jag nog inga planer, vad som helst får hända !
Jag chattade nyss med Lovisa, som nyss har kommit hem från fjällen,
och jag kanske ska vara med henne och sofi ?
Om inte, VEM VILL GÖRA NÅGOT ?
haha !
Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

fiina naglar Jonna ;P haha en kommentar från mej! nu blev du glad haha ^^ <3

2010-01-03 @ 12:14:18
Postat av: sandra

haha fiina naglar Jonna :P Nu blir du glad när jag kommenterar (a) hihihi (L) <3

2010-01-03 @ 12:23:42
Postat av: fannyninas

å din design blev fin!:)

2010-01-03 @ 13:23:55
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0