MAJA!

hej allihopa !

Nu sitter jag hemma hos Maja, vi har precis tagit massa weird foton nere i hennes källare, haha !
Vi ska sova över ( hos henne, mihi ) och det ska bli najsbajs ! :)
Ni får veta mer om vad vi gjorde imorgon !


Imorse fick jag lov att vakna klockan 08:30 !
Inte så kul ...
jag åt frukost och all det där, och sen drog jag till sjukhuset !
Röntgade knät, åkte in i ett rör för att ligga stilla i
25 minuter, och lyssna på Mix Megapol i hörlurar ?
Magnetröntgen !
thihi !

nu har jag inget mer att säga ..

ha en trevlig måndagkväll, de ska då jag ha !

Jonna Loves You ♥


Kommentarer
Postat av: natalie

jodå bara bra här :)

2010-01-04 @ 21:09:57
URL: http://nataaliekarlsson.blogg.se/
Postat av: Sofi för tionde gngen ! Jag trycker på kom ihåg men det sparas inte ! :@

Vad va de för fel på ditt knä då?? :P

2010-01-05 @ 13:24:56
Postat av: JuliaLinnéa ♥

Fin header :-)

2010-01-05 @ 15:10:51
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0