Lovisa !

hej allihopa !

Nu är jag hemma och Lovisa och vi håller på att bädda och lyssna på musik !
Vi ska sova över och det ska bli superkul ! :)
det kommer förmodligen en massa bilder typ ikväll eller något, för vi är båda riktiga
linslusar :-)

Igår var det ju dans och det var faktiskt inte så kul.. jag vet inte varför ! :(
jag var nog bara trött, hoppas jag !!
för dansa är typ mitt liv och ja, jag tänker ALDRIG sluta !
dansen var svår men kommer bli riktigt snygg ! :)

vi ska dansa till den här låten, inte så bra men :p



nej nu ska jag göra annat, Lovisa är uppe och äter så jag ska nog kolla lite
bloggar och annat :)

HA EN SKÖN FREDAG !

Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Nancy

Vad går du på för dans? Ska börja på det nästa termin! Dans är värkligen något man måste börja på!!! :D

2010-01-23 @ 13:33:56
URL: http://radjabi.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0