kvällsuppdatering..

god kväll !
nu har jag duschat och kunde inte låta bli att poppa popcorn
och sätta mig framför tv'n och kolla på Kaspar i Nudådalen ♥
det är den bästa julkalendern!

idag har jag mest slappat, har varit sjukt trött och har haft ont i huvudet !
jag vaknade imorse och var verkligen dödstrött ! :o
men jag tvingade mig upp och åkte till skolan, där allting var helt okej, torsdag är det skönaste dagen så :)
det var när jag skulle hem som allting blev så tröttsamt, jag kom ner till busshållplatsen 14:10, då var bussen redan där, den går kvart över så det var en bra tid, jag satt där till typ halv och den hade inte åkt !
det var något fel på den så vi fick byta buss, sen åkte den, äntligen !
trodde jag.. den hade åkt upp till Volvo ( typ.. 300 meter ? ) och där stannade den IGEN !
dom bytte busschaufför, vi stod där i en kvart !
jag kom inte hem för ens typ fem över tre ! :o
och då var jag på dåligt humör, kan jag lova !
jag kom hem, slängde mig på soffan och kollade på något, sen somnade jag typ på en gång !
jag vaknade av att det var mat, åt den och blev såklart ännu tröttare ! och ont i huvudet hade jag ! :s
jag bestämde mig för att piggs upp mig och gick ner och körde 4 km motionscykel ( 10 minuter ) , jag blev piggare !
sen hoppade jag in i duschen och resten vet ni ju :p
jaa, nu ska jag fortsätta med Kaspar i Nudådalen, ha en bra kväll sötisar !
Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Idaandersen

.Drygt det där med bussen:(



Kom igen Jonna, cykla pååå! ;))



Vi ses väl i morgon ? ^^;* <3

2010-01-14 @ 20:47:46
URL: http://skrattiga.blogg.se/
Postat av: Idaandersen

.Drygt det där med bussen:(



Kom igen Jonna, cykla pååå! ;))



Vi ses väl i morgon ? ^^;* <3

2010-01-14 @ 20:47:53
URL: http://skrattiga.blogg.se/
Postat av: fredrika

tack vännen, ska vi följa varann med bloglovin ?

2010-01-14 @ 20:55:52
URL: http://jevrells.blogg.se/
Postat av: JuliaLinnéa ♥

Svar: Kul att du är med i tävlingen! :-) Lycka till! (Du får rösta sedan)

2010-01-14 @ 21:32:56
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0