J*kla kyla !

hejsan alla söta !

nu har jag kommit hem från skolan och druckit lite varm oboy, det behövdes, för på
idrotten så hade vi skridskor, det var riktigt kul, men kallt !
jag fryser fortfarande ( snälla gud, låt mig slippa bli sjuk ! :s ) och det vill jag inte göra !
brrr..
jag tycker att den här j*kla kylan kan försvinna, snön också för den delen !
NÅGON SOM HÅLLER MED MIG ?
jag vill ha sommar nu nu nu !

idag tror jag att det blir Anna-Maria och Ida hela dagen, vi har inte setts på ett tag och onsdagar är den dagen alla kan ses så det passar perfekt ^^

jag har fortfarande inte bestämt mig för det där med stockholm... jag tror jag stannar hemma, kanske sover hos Ida eller Maja ?
vi får seee... måste ha bestämt mig innan dagens slut i alla fall, men det klarar jag nog :-)

nu ska jag dricka lite te för att få upp värmen och sen ska jag ringa Ida och Anna-Maria !
ha det bra !


Jonna Loves You ♥





hittade en bild jag tog när jag myste lite, ljus ger också värme ^^

Kommentarer
Postat av: elin sundgren

vill också ha sommar , det räcker med kallt nu!

2010-01-27 @ 16:01:14
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: IDA ANDERSEN

Sov hos mig! (aa'

2010-01-27 @ 18:04:47
URL: http://skrattiga.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0