Ingen rubrik !

God morgon !
Idag vaknade jag halv elva, vilket var väldigt sent för att vara mig, faktiskt  !
Igår vaknade jag liksom tio över åtta, lite skillnad ? :)
jaja, pigg och utvilad är jag i alla fall !
idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till, för jag har ingenting planerat !
Jag och pappa skulle ha åkt till Ikea men neej då.. mitt rum blir ALDRIG klart i den här takten, det är liksom
bara tre möbler som fattas ? varför inte köpa dom ?! jag blir galen..
jaa, jag kanske ska städa mitt rum eller något..
åh, nu blev jag på dåligt humör när jag skrev det där... -.-
jaja, hejrå..
Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: natalie

det är bra , själv? :)

2010-01-17 @ 12:30:54
URL: http://nataaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0