!Ida&Jonna&Anna-Maria!

god kväll !
nu har jag kommit hem från Ida, både hon och Anna-Maria skulle äta,
vilket jag också ska göra, snart :-)
vi hade jättekul, vi spelade in världens konstigaste reklamfilm !
om en... ansiktsmask*..
jag kanske lägger upp den på bloggen, men Ida har filmen så just
nu blir det lite svårt (-;
jag kanske ska sova hos Ida på fredag, och struntar i stockholm,
ska bara få ett rakt svar från henne om det går
bra eller ej :-)
ivkäll ska jag bada ( snart ) och sen ta på mig ansiktsmask*, tror jag :-D
så ha en fortsatt trevlig kväll, sötnosar !
Förresten, någon som har något bra tips på en fin header ?
vill inte bara ta bilder på mig, vill ha något typ "tema", är tacksam för tips !
Jonna Loves You ♥


ansiktsmask*: den ansiktsmasken vi gjorde reklam om, ska jag använda :-))

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0