Ida !

tjenare :-)

efter jag hade käkat mat, så ringde Ida och frågade om hon och jag skulle kolla på Baksmällan,
och jag sa förstås ja :-)
hon kom hem till mig, vi poppade popcorn och drack Trocadero, samtidigt som vi kollade på filmen, som
var SKITBRA ! :-D
Ida kollade på den tidigare idag, men hon tyckte den var så bra så hon ville se den igen, och
jag håller med henne, den var verkligen hur bra som helst !
Jag rekomenderar den .

Imorgon ska jag och Ida till kupolen och nu sitter vi och planerar vad vi ska köpa, haha ! :-)
Kajsa gav mig massa kläder som hon hade växt ur, så jag och Ida hittade tre likadana svarta skjortor
som det står "Grattis på födelsedagen" på på ryggen, så vi ska ha den, och tights på oss
imorgon när vi går på Kupolen, haha ! :-)

nu ska vi fortsätta planera, hejrå !


Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: ida

hej!

vill du vara med och bli månadens blogg?

då är det läge att anmäla sig på min blogg! :D



www.iiddaaar.blogg.se



kramar ida :)

2010-01-30 @ 23:07:43

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0