...hungrighungrighungrighungrighungrighungrig...

hejj !

idag har jag pluggat hela dagen, i skolan alltså .
engelskan var riktigt skön, vi slutade tre idag och engelska var vår sista lektion, så vi kollade bara
på Kalle och chokladfabriken hela lektionen ! jag älskar den filmen ♥

annars har det inte hänt något speciellt, är så himla trött och hungrig !
det blir kyckling och ris idag, så jag ska äta mig så mätt så att jag aldrig mer skulle
kunna se en kyckling, åååååååh vad goooott !
efter maten tror jag jag ska lata mig ordentligt, bara kolla på film ..
det blir en seg-dag idag, men sådana dagar är också bra dagar ^^

alltså.. jag kan verkligen inte koncentrera mig på detta skrivandet nu, för jag är så hungrig,
så jag säger Hej Då och vi hörs efter maten, förmodligen !

Jonna Loves You ♥


hahahahahah... stackare, den har nått sitt öde till andras magar... hahaha, ja jag är trött/hungrig !

Kommentarer
Postat av: Sofi ;)

ÅÅH! det hade vart gott med kyckling ! ! Q;

2010-01-26 @ 18:46:30
Postat av: Idaa

Kyckling ser såå... emn ja, oätbart ut på bild ;)

2010-01-26 @ 19:26:16
URL: http://skrattiga.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0