hemma !

Hejhej !
nu har jag kommit hem, efter en natt med en massa skoj !
vi bakade först chokladbollar, och dom blev hur goda som helst, sen åt vi dem samtidigt som vi kollade
på premiären av Let's Dance ! Jag tyckte personligen att hon från Svensson Svensson var bäst !
vilken tyckte ni var bäst ? 
Efter Let's Dance så kollade vi på VÄRLDENS SÄMSTA dansfilm !
den var så himla wannabe Dirty Dancing !
Dåliga skådespelare och hela filmen var dåligt gjord, men det var det som var så kul !
efter filmen så dansade vi en massa ( i inspiration från filmen ) och jag kom på värsta bra dansen
( enligt min hjärna vid den tiden var den bra ) och dansade den hela tiden, haha !
Sen gick vi och lade oss, klockan var väl en sån där, 12:30, inte så sent, men det är skönt !
Vi pratade och sen somnade vi, mysigt !
och gissa vad jag vaknade utav? Det värsta man kan väckas utav ..
ANNA-MARIAS SNARKNINGAR ! hon snarkade verkligen högt !
Vi filmade när hon snarkade och hon skrattade som bara den när vi visade filmen sen ! :)
Efter jag hade kommit hem så slängde jag mig i duschen, var så himla
ofräsch efter nattens bravader och det var himmelskt att få duscha !
Jag gjorde snabbt iordning mig och följde med mamma till stan, för att använda hennes
presentkort på en Te & Kaffehandel i Falun, vi köpte två påsar te, en påse kaffe, en chokladkaka av typ något fint märke och någon äcklig finsk lakritz, te't var väldigt gott, faktiskt !
efter jag hade kommit hem så åkte jag direkt till Ida och Anna-Maria,
vi gick ut och sålde smycken i Vika igen !
Vi gick ute i tre timmar, i -30 grader ! GO US ! Vi tjänade en slant i alla fall, och imorgon ska vi sälja i Österbo !
Härligt !
nu har jag skrivit ett väldans långt inlägg, det tråkigaste är att jag inte har en endaste bild att lädda ut, för
att jag hade så bråttom igår när jag packade så jag glömde en hel massa grejer, bland annat kameran ! "/
nu orkar ni nog inte läsa mer, skulle jag tro, men ha en fortsatt trevlig lördag !

Jonna Loves You ♥

P.S: Jag glömde Jonnas Fredagsspecial, men vi kör inte bara på fredagar, utan när jag känner för det , är det okej för er ?

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0