Hemma !

hejsan allihopa !

Nu har jag kommit hem från Stockholm, och har hunnit avnjuta en middag, som bestod av
tacos ! Yummy ...

jag hann faktiskt shoppa lite grand, inte så mycket och jag har inte bild på allt, men här är
två saker i alla fall :-)



kajsa lockade håret på mig, jag snodde en av hennes rosetter :-)




ett par smilis-örhängen !
det var två-pack, så jag fick med ett par svart/vita också :-)
från samma affär köpte jag även ett armband med små tärningar på, som jag inte fått bild på
för det är alldeles för stort.




Gråa skor, skulle ha köpt rosa, men fanns inte i min storlek, men jag och Ida ska shoppa imorgon
så då om jag hittar rosa, köper jag dem också ! :-D



ja, det var faktiskt allt, men vi hade bråttom så jag hann inte mer !

Örhängena är köpta på Six - 49,50 :-
Skorna är köpta från H&M - 129 :-

Nu ska jag dammsuga i mitt rum, Ida kommer snart och vi ska kolla på film !

Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

hahaa, najjjsiga örhängen ! ;D <3

2010-01-30 @ 22:06:15
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: IDA ANDERSEN

Shiit vad söööööt du ääär ! ;o



Skaffa locktåång ^^ Vi kan dela på en? (aa'

2010-01-31 @ 10:09:55
URL: http://skrattiga.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0