glader choklader !

hej !

nu är jag gllllad igen :)
haha !
jag har nämligen kollat på (surprise surprise) Kaspar i Nudådalen igen !
haha, jag låg HUR OSKÖNT som helst på golvet, utan kuddar eller något, och sen somnade
jag i alla fall :p jag somnar alltid när jag kollar på film..hmm.. släktfel eller något :p
sen fick jag i mig lite mat, kollade på film igen och nu har jag gjort klart alla mina läxor !
så resten av kvällen betyder = chilla, som hela dagen :)
vi har idrott imorgon, så det enda jag behöver göra är att packa gympaväskan,
vilket inte är så ansträngande !
ett helkonstigt/töntigt videoklipp får avsluta detta inlägg !
och en fortsättning på den...
och en till..

Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Mossberg ♥

Svar: tack! din med :)

2010-01-18 @ 21:13:44
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/
Postat av: Idaa

Hahah, shit vilken dålig x)

2010-01-19 @ 20:45:52
URL: http://idaandersen.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0