Faluns stad !

hej !

sorry för hemskt dålig uppdatering, men inget jag kunde rå för !
Först var jag i skolan, där jag var nära att träffas av en tjutraket ! :o
Dom jävlarna skjuter liksom inomhus !
fast jag var utomhus när de sköt den som kom 1 dm BREDVID MITT ÖRA !
lock i örat i tio minuter ? nej tack..


Direkt efter skolan så bar det av till stan med Maja !
Vi gick där ett tag ( typ en o en halv timme :p ), sen kom Sofi !
Vi hade grymt kul och jag köpte bara, jag lovar er, massor som jag inte behöver !
men allting var ju så billigt, haha !
Ni ska få lite bilder :


en suddig och dålig bild på Maja, den enda jag hade tydligen :p

och den enda bilden jag lyckades få på Sofi :p
vi gick till Wayne's Coffee, där jag beställde en Milkshake :)
den var supergod !

för Sofi var det Daimtårta som gällde ! ( maja köpte inget att äta, hon måste vara galen .. )

jag och min, hha, vackra profil ( jag hatar den ) och min himmelska milkshake !

okej, nu till vad jag köpte :


en supersmart sak ! det är min nya skol..grej, istället för skolväska !
Det är en sån där.. tidsskriftsamlare eller vad det heter !

inuti, har jag mina läxor !


solpuder från RIMMEL LONDON, priser och "ställen" kommer efter bilderna !


concealer från RIMMEL LONDON .


Ögonskugga från Lóreal Paris .


Spraydeo, Kylie Menogue-darling .


Ögonfransböjare .


sminkborttagninsservetter

ja, det var nog allt, men nu kommer det bästa, PRISERNA:

den rosa läxgrejen: Åhléns, 69 :-
solpudret: Kicks, 52,50 :- (ordinarie pris: 105 :-)
concealern: Kicks, 30 :- (ordinarie pris: 60 :-)
ögonskuggan: 29,50 :- (ordinarie pris: 130 :-)
spraydeon: Lindex, 20 :- ( ordinarie pris: 155 :-)
ögonfransböjaren: H&M, 29,50 :-
Sminkservetterna: 39,50 :- ( ordinarie pris: 49,50 :-)
Sen en hårfärg ( ljusa slingor ) som inte jag tog kort på: Lindex, 20 :- ( vet inte ordinarie pris, men MER var det iaf ! )


Ja, ni förstår väl hur NÖJD JAG ÄR ! SHIIIIIIIIIIT ! :D
jaa, när Jonna Hevosmaa letar efter något billigt, så HITTAR hon det ! :)

men nu ska jag göra annat, t.ex duscha !

Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: maja

lr hur ?!

haha, du hade mej skrikaande på ena örat sen mig på andra ?

lr kom det nästa mej ;oo

typ 5 cm ?

ja..mitt reaktion äör ju att skrika ;ss <3

2010-01-13 @ 21:05:15
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: maja

stan blev bääst ! <3

2010-01-13 @ 21:05:39
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: S A N N E

sv : jadå det är bra med mig , själv då ? (:

2010-01-13 @ 21:35:10
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: ida

meh, nu vill jag att du visar alla afärer som du va i ;oo jag vill oxå ha reeea :o <3

2010-01-14 @ 16:18:07
URL: http://iiddaaar.blogg.se/
Postat av: anna-maria

Fina grejer, Var köpte du den där ''pärmen''?

<3

2010-01-15 @ 17:15:50
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0