DANS !!

hej !

förlåt för dålig uppdaterin, men igår hann jag verkligen inte !
direkt efter skolan kom mamma och hämtade mig, för vi skulle kolla på lite möbler till mitt rum :)
jag hittade bara en vit ryamatta , haha !
sen hittade jag lite kläder också,
-En stickad tröja, som ja ska använda som tunika i rött o svart, 79:- ( Ica Maxi )
-Svarta byxor, som jag bara köpte ( mamma betalade ) som inte passade, haha ! 60:- ( Ica Maxi )
som sagt var ju byxorna för små och för stora, satt konstigt helt enkelt så dem var jag inte nöjd med :)
jag fick även ett par nya gympaskor och den senaste bakboken från Aftonbladet !
efter jag hade varit iväg med mamma så var jag med Ida och Anna-Maria en stund, så nu vet ni varför
jag inte hörde av mig igår ;)

Ja, och nu till den här dagen !
IDAG BÖRJAR MIN DANS ! :D
det ska bli jätte kul !
jag har längtat som en liten gris, och nu äntligen ! :)
annars har det inte hänt något idag, jag håller på att hungra ihjäl, så jag måste äta något nu !
jag skriver mer sen !
Jonna Loves You ♥




Jag vill ha fint väder nu, så himla tråkigt med grå himmel hela tiden !



Kommentarer
Postat av: olivia

sv:

tack :]

2010-01-21 @ 18:40:59
URL: http://oliviali.blogg.se/
Postat av: ELIN SUNDGREN

Tack :)

jag följer dej gärna , lägger till dej nu!! :D

vad går du på för dans? :)

kram!

2010-01-21 @ 18:49:52
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: Jessica Mossberg ♥

Svar: gött ! ;D

2010-01-21 @ 20:51:12
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0