dagen var D R Y G !

hej !

idag är det fredag, vilket är tråkigt, för det är den drygaste dagen !
Vi har liksom SO, NO, Matte och massa andra tråkiga ämnen !
och dessutom slutar vi tre, och eftersom jag bor i Vika tar det rätt lång tid att komma hem,
bussen går kvart över och så är man hemma fem över halv ! usch..
jaja, jag är i alla fall hemma och välbehållen !
jag ska nog ta och ringa Ida och vara med henne, Anna-Maria och Johanna !
ska bli kul, det var nog en vecka sen !

sen ikväll är det faktiskt hockey match i Vika, VIKA MOT HOSJÖ !
VI SKA KROSSA DOM !
HEJA HEJA VIIIKA !!!!!!!
kom gärna och kolla, 19:00, Vika rinken !
:D


nej nu ska jag inte söla mer, utan ringa Ida !
hej då sötnosar !

Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: sara

vilka vann ?

vika eller hosjö?

HOPPAS PÅ HOOOOSJÖ :D

2010-01-16 @ 17:53:24

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0