borlänge o massa annat !

hej alla söta !

nu har jag precis kommit hem från en toppenförsäljning !
Vi sålde i Österbo, och det gick som sagt sjukt bra !
fortfarande lika kallt och vi gick i tre timmar i mörkret ! :D
men det är MYCKET roligare än att typ kolla på tv, som säkert många gör .. :)

men, det är inte allt jag har gjort idag !
Imorse satt jag och hade ätit frukost, så smsar Ida och säger att hon skulle till Kupolen, och frågade om
det gick bra ( för vi skulle sälja, så hon undrade om det gick bra att vi gjorde det lite senare ) och då sa jag att
såklart gick det bra, men jag ville så gärna med, så jag frågade och jag fick, tre minuter senare ( gissa om jag fick skynda mig, sätta på mig kläder, borsta tänderna och massa annat ! ) så var vi påväg !
jag fyndade lite grejer, som vanligt :

- röd cardigan, har dreglat efter den hur länge som helst! Gina Tricot, 49 :- !!!! ( normalpris 299:- )
- Nagelpenna från Depend, H&M, 29,50 :-
- Örhängen, söta, Åhléns, 29,50 :-


och den här gången lovar jag att ni får bilder imorgon !
ska ta dem ikväll ! ;)

jag är mest nöjd med min cardigan, såklart, eftersom den var efterlängtad och var på superduperrea ! :D
vad har ni gjort den sista helgdagen ? Har ni varit lika duktiga som jag, som har kutat ute i flera timmar ? :)


Nu måste jag bada i badkaret, det är välbehövligt för min kropp, mmmm ...
vi höres imorgon !


jag uppdaterar oftast på kvällarna, har inte tid med annat i mitt fullspäckade liv !


Jonna Loves You

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0