Ansiktsmask ♥

hejhej !
nu har jag kommit hem från en jobbig dag i skolan, jag gillar verkligen inte torsdagar, för man längtar bara tills dom ska ta slut, så
det kan bli fredag någon gång !
men men, nu är den slut och imorgon är det äntligen fredag !
Jag har bestämt mig, jag åker till stockholm !
jag fick ledigt vid lunch, sen åker jag, mamma och lillasyrran till Estocolmo !
kanske inte blir så kul, men jag får träffa min barndomskompis Kajsa, har saknat henne :-)

justja, jag använde ansiktsmasken igår, den funkade hur bra som helst !
tack för den Ida, haha, hon gav mig den för att hon trodde den var dålig, men det var den inte :-D
fast..den luktade alldeles för mycket choklad :-P

här kommer en bild på mitt..bruna ansikte:


jag ska nog börja använda ansiktsmask en gång i veckan, det är så skönt ^^
ja, nu vet ni det ;-)


jag hör av mig senare .



Jonna Loves You ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0