Mamma är hemma !

hej alla läsare!
jag har fått en hel massa kommentarer, men jag orkar verkligen inte svara på dem just nu.
jag tar itu med det hela imorgon !
mamma kom ju hem idag, hon hade köpt lite souvenirer till mig !
För er som inte visste detta, så älskar jag Mumin och allt som har med det att göra !
så om ni inte ser så fick jag en frukosttallrik+kopp från typ någon äkta mumintillverkare,
tre mumin-burkar ( ÄLSKAR ! ) och finska supergoda tuggummin !
Tack mamma ! :-D
nu måste jag duscha, sen ska jag chilla och sova, ska till skolan imorgon, för nu är jag frisk ! ^^
Någon mer än jag som älskar Mumin, förresten ?
Hörs imorgon !
Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Sofi lindh

Jag älskar muuumin ! ! ! :D

Jag ska bärja samla alla boxarna ^^ <3

2010-02-10 @ 07:32:22
Postat av: Emelie ♥

tyck till om jacka på min blogg, behöver verkligen hjälp! :-)

2010-03-04 @ 23:26:15
URL: http://emeliebergstrooom.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0