Kupolen och dålig uppdatering !

hej allesammans !
igår hann jag tyvärr inte uppdatera, hade fullt upp hela dagen :-)
jag var ju nämligen på Kupolen med Ida och Sofi, jag köpte inte så mycket.
bland annat köpte jag ett par örhängen och ett halsband till Sanna ( lillasyster ) och en födelsedagspresent
till Adam Svensson, men jag har ingen bild på smyckena och Adams present kan jag ju inte skriva om här :-P
me här är de två andra sakerna :
Mina älskade rosa skor ! Det fanns ett par kvar, i precis min storlek :-D

En fin skjorta ( mycket finare i verkligheten ! ) som var billig :-)

Rosa skor: H&M - 129:-
Skjorta : Gina Tricot - 49:-
jag är väldigt nöjd !
nu ska jag plugga till engelskaprovet på onsdag, men jag hör av mig senare :-)
Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: IDA ANDERSEN

Väldigt bra köp, Hoppas att mamma betalar mina xd

2010-02-02 @ 16:48:13
URL: http://idaandersen.webblogg.se/
Postat av: IDA ANDERSEN

Väldigt bra köp, Hoppas att mamma betalar mina xd

2010-02-02 @ 16:48:28
URL: http://idaandersen.webblogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0