Ja, nästan i alla fall..

hejsan kära bloggläsare !
idag stannar jag hemma från skolan, för jag är sjuk. Ja, nästan i alla fall..
jag ska berätta:
Idag skulle min klass till Naturskolan och där skulle vi gå ute i fem timmar, i 16 minusgrader !
jag är väldigt förkyld sen skidåkningen igår, så skulle jag vara ute och traska i flera timmar och bli blöt
och kall, då är jag nog ganska säker på att jag skulle bli sjuk, så jag lät bli att utsätta mig för den risken.
så jag får sitta och tröka hemma istället !
jag har i alla fall planerat lite städning, för imorgon kommer äntligen mamma hem !
nej, nu ska jag göra annat, bland annat lägga upp ett videoklipp där jag sjunger !
hörs snart !
Jonna Loves You ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0