dålig update !

hej !
förlåt så mycket på för dålig upptadering !
men internet har inte funkat på hela dagen idag och igår.
men det ska vi minsann ta igen ! 



ÄNTLIGEN FREDAG !
eller vad säger ni ?
jag har vääntat och väntat, hela veckan, och nu äntligen !
jag har inga speciella planer, men jag kommer att ta det lungt idag .
på slöjden idag hade vi typ "Calé" eller vad han heter, jag tycker han är läskig,
han är utlänning och kan inte så mycket svenska
men han beter sig som en pedofil iblan, förlåt, men faktiskt :s
usch..
idag har jag städat och städat och städat..
dammsög kök-hall-vardagsrum, och diskade och dammtorkade och ja..
sen dukade jag bordet för middag och dukade av, diskade och diskade..
det är ändå rätt roligt, när man ser hur rent allting blir !
haha..börjar redan få fram mamman i mig :-P
det kommer fler inlägg om andra saker, så slipper ni läsa så mycket i det här inlägget.
Jonna Loves You ♥



är enormt popcorn-sugen, men vi har inga, suuuck !

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0