Adam !

shenashena :-)

nu sitter jag här med Adam, vi har precis kommit hem från Cafét, där vi köpte popcorn och julmust som vi åt där, haha :-D
innan det så åkte vi ytterst lite skridskor och byggde på någon annans snökoja, den var jättefin :-P

tidigare idag så var jag i skolan, på engelskan så tränade vi massor till provet, som är imorgon, så jag kan allting nu :-)
önska mig lycka till !

nej, nu ska vi göra något annat, ni får ha en bra Tisdagkväll, kära läsare !


Jonna Loves You ♥

vi bjuder på några häääliga bilder också, visst gör vi ? :-)










Kommentarer
Postat av: Maja

haha, snügga bilder !!



Lyckatill, :P <3

2010-02-02 @ 18:59:06
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0