våfflor !

hejsan allihopa !


jag och Johanna har nyss käkat våfflor, mums !

det var bra, för att jag reste mig upp och kunde knappt stå upp, mina ben var alldeles sladdriga ! :s
sockerfall, again ..

jaja, vi har i alla fall haft en kul kväll/natt :)
det blev mycket skrivande i våra böcker, haha !
och så har jag köpt ett par bruna "stövletter" och en tunika/linne av Johanna ! Det är alltid lika kul att köpa saker från henne, hon blir alltid så glad ! :D

jag ska ta bild på dom senare, för jag tror att min kamera kommer idag !


nu ska jag hjälpa johanna att plocka undan min extrasäng asom jag sov på inatt, ha det bra !
vi hörs senare !


Jonna Loves You ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0