tråkig söndag !

hejsan !
haha ! Inget av det jag skrev att jag skulle göra idag, gjorde jag ! Jag har haft så sjukt tråkigt ! :o
Jag längtar bara tills kvällen !
Jag ska hälla upp hett vatten i badkaret, ha i masssa skum och ha i en badros, ha masssa ljud tända och sätta på julmusik ! *rysningar* längtaar !
vad händer för alla söta läsare ikväll ?
någon som har något tips på vad man kan göra en vanlig tråkig söndag ?
Kommentera i så fall !
Måste säga att vi har proppfullt med paket under granen också ! :D
jaja, nu ska jag tråka vidare.. huhu :(
Jonna Loves You ♥

och hörni ? Ni är inte så bra på att kommentera ! :)




Kommentarer
Postat av: maja

du kunde ju kommit t mej o sara ! <3

lr vi var hos martin men du kunde ha kommit dit ! <3

2009-12-20 @ 19:02:01
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: sara

eller hur |

|

v

<3

2009-12-21 @ 11:03:52

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0