"Sockan"

Good Evening !
nu är det fredag, vilket jag helt hade glömt bort... :((
Menmen, nu sitter jag här med den SK "Sockan",
vi har nyss käkat popcorn och kollat på Hannah Montana-The Movie ♥ ÄLSKA !!!!!!
ja har haft GRYMT (nöff) tråkigt idag !!!!!!! jag har inte gjort någonting,
bara väntan på "Sockan" !!
me hon kom inte för ens tjugotvå minuter över fem ! :o
jaja :) nu är det kul iaf !
varför kommenterar ni aldrig ? :(
jaja, jag har inte något speciellt att skriva om dagen precis :)

Jonna Loves You ♥

Hittade ett litet sommarminne med Anna-Maria ! Det var nog sommarlovets sista dag tror jag :)

THIHI !

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0