Sjukling !

Hejsan !
Nu sitter jag här, sjuk.
Men jag missar ju inte precis så mycket i skolan, så det gör inte så mycket !

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket, eftersom klockan bara är 10.34 på en fredag morgon !
Men jag ska nog baka lite lussebullar idag ! Äntligen ! Och knäck skulle vara bra att ha för den delen också..
Bakabaka liten kaka !

Jag har lite låtar på g som jag ska ladda upp !
Det blir ett par stycken så får ni lite underhållning !
För den som älskar Pistvakt !

för den som gillar party !

Min favorit just nu ! ( gammal jag vet ! )

great !
nej nu får det räcka så jag har något kvar till andra dagar !
puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0