Sälja smycken !

Hejsan,
lite tråkigt inlägg men finns inte så mycket att skriva !
idag har jag varit med KIV ( sooom vanligt :) ) och vi började dagen med att pärlapärlapärla !
Vi har inte sålt på ett tag och vi behövde verkligen pärla, för senare skulle vi ut och sälja !
Sagt och gjort, det var kallt, men vill man bli rik så får man stå för konsekvenserna !
thihi :)
ingenting mer har väl hänt precis sådär, mer än att jag nyss har ätit mat och nu sitter här .
När Ida och Johanna har ätit så ska jag nog träffa dem igen, Anna-Maria ska till Sälen imorgon så hon måste nog göra liten saker inför det .
jaja, jag har inte så mycket mer att säga, än att det är kallt ut och att IMORGON KOMMER NOG MIN KAMERA !!!
ha en ytterst trevlig måndag !

Jonna Loves You ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0