Ny design !

Hejsan allihopa !
Nu har Maja hjälpt mig med en ny design !
Jag tyckte den var lite finare, för jag har tröttnat lite på den andra:)
TTAACCKK !

Idag har jag faktiskt fixat nästan hela min loftsäng ! :D
Plus att jag har hunnit baka lussebullar ( woo äntligeen )
och Brysselkakor ! mmm... gottigotti !
det var planerat att jag Maja, Oscar & Martin skulle ut idag, men jag fick lov att måla min säng vit istället.. aja då
har jag det gjort i alla fall !
Nej nu ska min lilla syster ha datorn !
Vi hörs imorgon !
Jonna Loves You, You And You !♥
haha ! Jag hittade den här bilden när vi var och bowlade med klassen !
kunde inte låta bli att skratta åt den, mina fötter ser jättesmå ut !
( dom till höger )

Kommentarer
Postat av: maja | majjastenberg.blogg.se

hahahaha, varse :D <3



haha. skorna var ju lätt snüggast !

lr inte :P <3

2009-12-05 @ 22:07:48
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0