natten-skriva skriva skriva !

god morgon !

inatt var jag inte så trött, så jag bestämde mig för att ta fram mitt block och skriva vad som kan göra min blogg bättre !
det blev fyra sidor ! :o

jag kom fram till många bra saker, men en liten rolig nyhet är att varje fredag kommer jag lägga ut en liten specialare ! Till exempel Jonna Hissar & Dissar, Jonna funderar, Jonna Tipsar eller Fem saker ni kanske inte visste om mig !
Någon av dom varje fredag, alltså inte samma hela tiden !

så ni får se vad som händer på fredag !

sen har jag en hel del del annat, men det tänker jag inte skriva, för det behövs inte, bara småsaker :)

idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag borde städa källaren ( tjänar pengar ) men jag vet inte om jag orkar just idag... igen haha !
men en sak är då säker, jag ska få ett skrivbord ! Det är inte nytt, det är en gammal jättefin sekretär som Olle har i sitt rum, men inte vill ha eftersom han har ett nytt :)
sen ska jag fixa iordning min garderob också, hänga upp kläder !

så fort jag får min kamera så ska ni få se bilder på mitt rum , vilket blir den här veckan !


nej nu ska jag klä på mig och börja flytta mitt sminkbord i mitt rum, där skrivbordet ska stå !
hör av mig sen !


Jonna Loves You ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0