Morgon !

Hej allihopa !

Idag är det ju Andra Advent, så jag har tänt det andra ljuset
och ätit frukost ! Nu är det ju bara snön som saknas !!

Idag blir det nog lite fullt upp !
Klockan elva ska jag och mamma åka till Smedsbo
och ha spa/ljusparty, det tar ungefär 45 minuter
att åka dit och vi måste ha en timme på oss att packa upp alla saker !

Sen när jag kommer hem så ska jag måla mitt skrivbord som pappa ska bygga !
Och förmomdligen så är sängen uppe redan ! :)

Jag ska ta en bild på mitt nästan klara rum så får alla som inte sett det, se det !

jaja, nu ska jag duscha och göra mig färdig !

Vi hörs senare !


Jonna Loves You

Kommentarer
Postat av: Lovisa(L)

Ha den äran på Andra Advent! :)<3

2009-12-06 @ 11:12:18
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0