lilla julafton !

Goder morgon både herre och fru !
Igår hade KIV lilla julafton ! Vi åt julmat, lyssnade på julmusik, öppnade julklappar och massa annat !
Det var kul, men det hade varit roligare om jag och Anna-Maria hade varit friska, och om Johanna hade varit pigg !
Ida var som vanligt i alla fall, hah !
Jag fick lite paket från kompisar igår :
* En body lotion och ett par örhängen av Lovisa (L)
* Två par örhängen av Johanna (L)
* Ett par vantar av Anna-Maria (L)
* Presentkort på 100 :- på H&M av Ida (L)
* Badskum och badrosor av Adam S (L)
Tack allihopa ! jag är supernöjd ! :D
När julafton har gått så lägger jag upp bilder på allt jag har fått ! 
Idag så ska jag nog plocka lite i mitt rum och dammsuga, jag ska nog en sväng till stan med mamma och göra något och så ska jag koka gräddkola ! mums !
anledningen till att denna bloggen inte har så mycket bilder är för att min mobilkamera är kass och alla andra kameror har tydligen inga minneskort, ALLTIIID slut på batteri och massa andra fel.. men jag skulle gärna vilja visa massa bilder !  Jag ska försöka lösa det..
förresten, nu är det bara 4 dagar kvar tills julafton !! :D Jag längtar !
jag tycker att ni kan säga att jag ska krya på mig, för jag har haft förkylning i två-tre veckor, och jag blev frisk i torsdags.. i fredags kväll blev jag sjuk igen ! :@  jäkla förkylningar...
nej, nu ska jag borsta tänderna och göra allt jag sa ! Hör av mig ikväll !

Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Sofiiiiiiiii! :D

Krya på dig Jonna ;)<3

2009-12-20 @ 12:04:33
Postat av: elin

Krya på dej Jonna , hoppas du får en toppen jul :)

2009-12-20 @ 12:20:31
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0