Kväll, äntligen !

hejj alla gullisar !
Nu är det äntligen kväll, som jag har längtat efter !!
Jag har äntligen fått tagit mitt sköna bad, och äntligen kollat på Sunes Jul och äntligen druckit färskpressad juice, och taamtaaramtaram... valt vilken header jag ska ha !
Efter eran röstning, ( alla har ju inte kommenterat klart men så som det ser ut nu så blir det den ) så blir det nog header 1 ! tack för hjälpen hörni !
alltså, jag kan inte ta in det, tre veckor utan skola? Tre veckor att göra vad man känner för ? Tre veckor !
Och dessutom, eftersom man kan räkna som att den här dagen är slut, så är det TRE dagar kvar till Julafton !
Svårt att förstå...
vad brukar mina läsare göra på söndagskvällar ? Och svara nu, för det gör ni inte annars :(
Imorgon är det måndag, vilket betyder att jag ska vara med Sofi Lindh♥, ge och få julklapp och ha skooojj !
Jag måste verkligen ge Adam sitt paket också ! Med andra ord kommer morgondagen att vara mycket skojigare än denna !
en sak som är lite konstig.. jag är inte så shoppingsugen, men jag är hemskt sugen på att köpa mer julklappar !
men jag har alla klara !:o är man inte knäpp ibland.. jag kan ju köpa fler, men nej !  muhahaha !
nu ser jag från min plats vid datorn att Wallander går på tv, så jag överger er för det, hihi !
Ha det bra !


Jonna Loves You ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0